Getting started again

Na de vakantie weer terug in shape komen is vaak lastig. Nu de herfst weer begonnen is en iedereen zeker al weg geweest is gaan we naar de donkere dagen van sfeer en meer eten. Het wordt kouder, langere nachten en meer eten vaak. Maar toch moeten we aan ons lijf en gezondheid blijven werken.

Handig en confronterend is natuurlijk je zelf meten met weegschaal en andere manieren of gewoon kijken naar je zelf in de spiegel. Maar dan? Slecht weer en koud helpt niet gelijk om gezellig naar de Gym te gaan, of juist wel?? Denk aan de contacten, sfeer en gezelligheid, los van uiteraard met focus aan je zelf werken, solo of in groepen. Juist nu al beetje denken aan je lijf voor zomer 2018.

Je kunt altijd ook thuis zelf trainen via multi media of oefeningen kopiƫren uit de Gym. Sommige trainen 1 a 2 keer in de Gym en dan thuis oefeningen die geen apparatuur vereisen. Denk aan TRX, Dynabands, Ballen, Haltertjes en vele anderen kleine en goedkope materialen. Maar dan, wat en hoe train je? Je kan ook een schema downloaden of je trainer vragen er 1 te maken voor je. Alleen wat je ook doet, doe wel iets!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

X